missssdifferent.blogg.se

Lite nytt

Kategori: Allmänt

här om dagen så hade vi mys här hemma och jag gjorde lite gott så va tvungen att ta foto på de hihi.
de va faktiskt sjukt gott också prova själv.
I glaset är det först glass sen krossade maränger sen glass sen lite chockladsås som stelnar 
och på där lite hallon :D 


Även köpt nya fotbollsskor till assem och han fick själv välja =)
Blev dem blåa ronaldo skorna såklart och han blev jättelycklig!
 
här om dagen fick jag för mig att göra lite nytt i sovrummet för har inte varit helt nöjd!
ville att det skulle se likadant ut på båda sidor av sängen så jag köpte en till likadan hundsäng och satte på andra sidan och tog bort byrån.sen tog jag bort allt skit i fönsterkarmen och köpte fina blommor :D
så nöjd blev jag.
har nog aldrig köpt blommor i mitt liv haha men de blev fint ,nu fattas bara att jag ska måla väggen bakom sängen vit och sätta upp någon fin text där eller göra något kul med den väggen sen är jag finito i sovrummet :D



just de köpte mitt svarta överkast idag också,ska faktiskt prova de direkt när jag e klar här!
köpte även nytt duschdrapperi och nya ljusskålar gardin till hundarnas rum .
Blir bättre o bättre här =) 
 

Funderat på att köpa ny soffa också.
hittade något ungefärligt jag e ute efter :
snygg men osäkert,den liknar min gammla så jag ska olla vidare lite till.
 
alltid kul att förnya sig lite man mår så bra och blir så glad o trivs i sitt hem,mycket viktigt för mig.=)

KOMMENTARER:

  • Lydia säger:
    2016-04-27 | 22:06:39
    Bloggadress: http://nouw.com/lydiaelstig

    Ser gott ut!

    Svar: 👌
    missssdifferent.blogg.se

  • ELIN WAHLBERG säger:
    2016-04-27 | 22:21:49
    Bloggadress: http://ELINWAHLBERG.SE

    så gott det såg ut!

    Svar: De va gott 👌
    missssdifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här: