missssdifferent.blogg.se

Knubbig!

Kategori: Allmänt

Känner mig otroligt knubbig och de e faktiskt inte kul!
På resan till sommaren vill jag ha en fin mage med snygg midja.
Jag vill så gärna träna,fick ett presentkort på friskis värt 1500kri 3 månader och jag gick inte en enda gång :( kände ingen motivation alls!
så himmla tråkigt och hade ingen att gå med heller.
ork och motivation måste hittasså man kommer igång med en fot in liksom ,känns bara som att jag äter just nu och i vanliga fall går jag inte alls upp i vikt vad jag än äter,
jag kan trycka i mig bara onyttiga saker men de lägger liksom inte sig för jag alltid håller igång på något vänster.
senaste tiden har jag bara kännt mig så jävla trött och sliten och inte orkat göra ett skit o de gör ju så man tappar motivation också o då blir de inte ens kul...
så nu har jag tänkt att jag ska börja så smått hemma med sit ups varje kväll och rocka med min rockring i 40 minuter varje dag så borde de kanske hända något .=) när jag kommer igång så vet jag att jag dessutom blir mer aktiv och kkanske kan ta några runder runt parken också.
för nu känner jag mig knubbig o klumpis och det ska bort !!!
nu jävlar .heja mig!

 


Kommentera inlägget här: