missssdifferent.blogg.se

If you start to miss me Remember .. I didn’t walk away, You let me go!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en jätte härlig dag så jag tänkte skiva lite!
Sov länge medans regnet knastrade på fönsterbläcket,då sover man så gott.
sen städade jag o tvättade.
sen gick jag ut ut träffade fantastiska ida på en fika.
såklart blev de min blåbärs paj på expresso och en massa prat.
så jävla härlig tjej som jag klickade med direkt.ibland känner man att man aldrig kommer att träffa nytt folk men de gör man ändå när man minst anar det.<3
när jag kom hem åt vi lite och sen hade jag o ida en återträff fast hemma =)=).
och jag har myst med hennes lilla nalle till vovve<3
sen blev de ett besök i gatan bredvid hos nathalie och en massa sjungande.
älskar när min dag är varierande och när de händer saker :D
nu är jag hemma och ska strax äta kotlett hihi!
 

måste även skryta om igår.
vi gick en promenad och för skojskull gick vi in och spelade (eller jag spelade)
för 100kr och vann 1000kr :D mohahah ibland måste man ha turen med sig<3
 

KOMMENTARER:

  • abdiii.blogg.se säger:
    2016-04-16 | 02:00:53
    Bloggadress: http://abdiii.blogg.se/

    Hej de jag abdi allt bra

    Svar: Hej abdi ..jatack det är bra sj?
    missssdifferent.blogg.se

  • abdiii.blogg.se säger:
    2016-04-17 | 23:24:50
    Bloggadress: http://abdiii.blogg.se/

    De bra tack jag skrev till dig på fb

    Svar: okej ska kolla
    missssdifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här: