missssdifferent.blogg.se

40 frågor

Kategori: Allmänt

Nämn tre saker man kanske inte vet om dig?
Har lätt för att tycka synd om folk,tänker för mycket,hatar att laga mat

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
mest: min rumpa minst: brösten

Vilket är ditt drömjobb?
Helt ärligt har jjag provat så mycket och hade nog ändå helst suttit i kassan som min mamma.

Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Inget av de! gillar inte festa och gillar inte så mycket romantiskt,jag vill ha de ovanligt.

Vad väljer du, godis eller chips?
haha den va svår!

Hur ska en kille vara?
generös,ärlig,trogen,snygg,överaskande,övertalande,hjälpsam,snäll

Vad har du för mobil?
Samsung galaxy s6

Om du vann miljoner, vad skulle du göra?
Resa till mexico,ta körkort,ta ledigt från jobb,gett familjen vad dem vill ha,rest till ett land och köpt en massa till fattiga barn,tagit med hemlösa på shopping rundor.

Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan
Assem,min mamma

Saknar du någon just nu?
Min pappa alltid <3

Har du några tatueringar?
ja.en på benet och en på handleden.kommer fler ;)

Piercingar?
i tungan men har tagit ut för tillfället

Vem är mest lik dig?
utseende: har hört kronprinssessan victoria
insidan: caroline min syster
sättet: linda min syster

Har du någon förebild?
min mamma helt klart<3

Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta?
chelsea tindra

Om du fick en son nu, vad skulle han heta?
kelian kevin colin

Tränar du?
Nä :( jag vill men orkar inte ,röker för mycket men ska försöka snart.

Om du hör ordet perfekt , vad förknippar du det med?
Min kommande resa hoppas jag :D

Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon?
Underkläder,massage,pengar

Berätta tre saker om dig själv?
Kan ha ett väldigt kontrollbehov,smart,omtänksam

Hur löd det senaste sms:et du fick?
okej

Är du social?
ja de e jag 

Vill du ha barn?
Ja absolut,har redan min fina son men vill ha 2 till

Kan du några andra språk än svenska?
arabiska,engelska

Vem är den roligaste människan du känner?
Rebecca måste de vara för vi skratar åt samma saker

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
cigg

Har du varit med i tidningen?
ja när en bebis trillade från vån 5 där vi bodde när jag va liten

Vad är det för färg på din tandborste?
svart såklart catwomen ;)

Hur imponerar man på dig?
blicken,ärligheten

Vilken är din bästa egenskap?
hjälpsamhet eller smart

Vilken är din sämsta egenskap?
att jag ofta ger för mycket till fel folk

Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja! mycket viktigt.

Är du rädd för blod?
Inte alls.

Snarkar du?
Nä och jag skulle kunna strypa personer som gör de.

Vilket stjärntecken är du född i?
Vattuman

Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Mobilen,kniv,gummibåt

Vem är världens vackraste kvinna?
Katie price

Vill du gifta dig?
Ja!

Nämn någon du beundrar och varför?
Min syster caroline,har inga ord för det ,de finns inom mig för allt jag vet.väldigt stark människa.

Nämn tre saker du absolut inte kan göra?
va ute på havet,va dum mot djur,knarka

Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara?
när jag va liten och allt roligt man gjorde

Kommentera inlägget här: